۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

روز آرام در انتظار صدرنشینان/ پیکان و میزان کار سختی دارند

روز آرام در انتظار صدرنشینان/ پیکان  و میزان کار سختی دارند

صدرنشینان لیگ برتر والیبال در هفته هفدهم این مسابقات با حریفانی نه چندان دشوار مواجه هستند و می‌توانند از حالا روی 3 امتیاز این دیدارها حساب باز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. در یکی از این بازی‌ها تیم باریج اسانس کاشان در زمین خود برابر شهرداری ارومیه به میدان می‌رود. بعد از دو باخت متوالی، شاگردان کارخانه به دنبال یک برد روحیه بخش هستند و به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که شهرداری ارومیه در هفته‌های اخیر دارد کار سختی برای برد روحیه بخش خانگی ندارند. شهرداری ارومیه از این بازی تا پایان فصل با هدایت کارگر پیشه به مصاف حریفان می‌رود.

متین ورامین، تیم دوم جدول رده‌بندی هم روز چهارشنبه برابر نوین کشاورز قرار می‌گیرد. متن که فاصله 6 امتیازی خود را با باریج اسانس به 2 امتیاز رسانده در این دیدار هم با تمام قوا به میدان می‌رود تا با کسب 3 امتیاز دیگر دست کم از افزایش فاصله خود با صدرنشین جلوگیری کند.

تیم میزان خراسان در حالی به مهمانی آلومینیم هرمزگان رفته است که حریف به خاطر مسایل حاشیه‌ای دیدار قبل در زمین گنبد کاملا زخم خورده است و به امتیازات این بازی چشم دوخته تا خاطره باخت تلخ مسابقه هفته پیش را از یاد ببرد. امام میزان برای تثبیت جایگاه خود در رده سوم جدول به امتیازات این بازی احتیاج دارد و تلاش می‌کند که هر سه امتیاز این بازی دشوار را از آن خود کند.

جدال شهرداری تبریز و پیکان تهران هم در تبریز برگزار می‌شود. شاگردان معدنی با بردی که هفته قبل در زمین ارومیه کسب کردند در بهترین شرایط روحی به سر می برند و در پی کسب یک برد خوب دیگر در لیگ برتر هستند. پیکان حتی در صورت کسب هر 3 امتیاز این بازی هم از رده چهارم جدول تکان نخواهد خورد با این حال خودروسازان به دنبال بردی دیگر هستند تا از بالا نشینان جدول فاصله نگیرند.

کاله مازندران هم این هفته در زمین تیم قعر جدولی سایپا بازی دارد. این فرصت خوبی برای کاله است تا 3 امتیاز دیگر را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کند. شاگردان عطایی امیدوارند در صورت کسب 3 امتیاز این بازی و شکست احتمالی پیکان در تبریز به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کنند.

شهرداری زاهدان در سالن استانداری این شهر پذیرای بازرگانی گنبد است. بازی دو تیم می‌تواند جدالی نزدیک باشد. زاهدانی‌ها با وجود مشکلات مالی هنوز هم با انگیزه برد در دیدارهای خانگی به مصاف حریف بروند.

برنامه بازی‌های روز چهارشنبه به شرح زیر است:

* شهرداری تبریز - پیکان تهران، ساعت 15:30، شهید اقدمی
* آلومینیوم المهدی بندرعباس - میزان مشهد، ساعت 17:30، سالن فجر
* باریج اسانس کاشان - شهرداری ارومیه، ساعت 16، سالن کتابچی
* شهرداری زاهدان - بازرگانی جواهری گنبد، ساعت 17:30، سالن استانداری
* سایپا البرز - کاله مازندران، ساعت 16:00، سالن انقلاب اسلامی
* نوین کشاورز - متین ورامین، ساعت 16، سالن خانه والیبال

جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال:
1- باریج اسانس کاشان 37 امتیاز
2- متین ورامین 35 امتیاز
3- میزان خراسان 33 امتیاز
4- پیکان تهران 28 امتیاز(معدل 1.26)
5- کاله مازندران 28 امتیاز(1.16)
6- شهرداری تبریز 24 امتیاز
7- جواهری گنبد 22 امتیاز
8- نوین کشاورز 21 امتیاز
9- آلومینیم هرمزگان 19 امتیاز(معدل 0.77)
10- شهرداری ارومیه 19 امتیاز(معدل 0.74)
11- شهرداری زاهدان 13
12- سایپا البرز 9 امتیاز
 

کد خبر 2218462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha